nefes.gen.tr
nefes

Ana Sayfa | Soru Cevaplar | Yeni Makale Ekle | En Son Yapılan Yorumlar  









nefes yorumları

nefes Hakkında Yorum Yapılmıştır


murat kutlu

mrb hocam suan nefes almakda zorluk cekıyorum ve asırı kuru öksürüm var

2017-11-20

Kullanıcı oyu: 4,5

Cemil Cebecioğlu.

1kg elmalı suyun sıcak mı soğuk mu ve ne kadar sürede tüketileceği ve bu yapılan eylemin ne kadarsüre devam edeceğini öğrenmek istiyorum

2017-11-18

Kullanıcı oyu: 4,5

ayşegül

benim yaşım 13 ama ben nefesimi alırken kalbim çarpıyo ve herkes beni doktora gitmek içi söylediğimi düşünüyo
:(:(

2017-11-11

Kullanıcı oyu: 4,5

Seher budak

Ben yaklasik 5 senedir defes darlığı yaşıyorum doya doya derin nefes alamiyorum esnemem geldiginde bile agzim açıldığı gibi kapaniyor geceleri yatamiyorum derin nefes almaya calistigimda alamiyorum buda beni cok rahatsiz ediyor doktora gitrim kalbimde sorunmu var diye ama kalp atışlarıma bakti gayet iyi dedi ama ben cok rahatsiz oluyorum bunun nedeni nedir bir cozumu varmidir acaba  lütfen

2017-11-03

Kullanıcı oyu: 4,5

ELa

Aynı sorunu ben de yşıyorum cipralex kullanıyodum bi süredir bıraktım bunun etksi var mı

2017-10-31

Kullanıcı oyu: 4,5

Kubra

Merhaba bende kalp sıkışması ve ayrı etten nefes darlığı var merdiven çıkamıyorum ve konurken bile nefesim yetmiyor sol tarafim da uyuşma oluyor ve halsizlik yorgunluk terleme baş ağrıları oluyor.

2017-10-29

Kullanıcı oyu: 4,5

İsminiz

Aldığım nefes bana yetmiyor boğuluyo gibi oluyorum. Nefesim daralıyo bayılacak gibi oluyorum ne yapmalıyım

2017-10-28

Kullanıcı oyu: 4,5

Murat

Her nefes alırken sırtım ağrıyor verirken agrimiyor

2017-10-25

Kullanıcı oyu: 4,5

Tahsin

Herşeye kadir olan bir allah

2017-10-20

Kullanıcı oyu: 4,5

nurhan

Gece sık aralıklarla nefesim tıkanıyor konuşmak istiyorum ama bir türlü konuşamıyorum

2017-10-17

Kullanıcı oyu: 4,5

Hidayet bülüç

Ben çiftçiyim tarımla uğraşıyorum bugün sabah uyandığımda bu ağrıyla karşılaştım derin nefes alırken bıçak saplanır gibi oluyor

2017-10-17

Kullanıcı oyu: 4,5

Merve

Hayatta hiçbir şeyi sıkıntı etmeyin

2017-10-06

Kullanıcı oyu: 4,5

serdar erdoğgu

heyecandan nefes darlığı çarpıntı oluyor hangi doktora gittiysem benden iyisin diyo yani piskolojikmi nasıl rahatlarım bu sıkıntıdan

2017-10-03

Kullanıcı oyu: 4,5

Leyla

Ne zaman cevap gelir psikoloğa gidiyimmi

2017-10-01

Kullanıcı oyu: 4,5

Leyla

Nefes alırken nefesim kesiliyor hem göğsüm hem sırtım boynum ve aşırı sinir oluyor kardiyoloji ye ve göğüs doktoru panik atak olabilir dediler pisikiyatriye gitmem gerekirmiş sizce gitmelimiyim

2017-10-01

Kullanıcı oyu: 4,5

Ahmet

Benim birkaç gündür çok şiddetli çarpıntım var böyle olunca sanki koşu yapmış gibi nefesimi çok hızlı alıp veriyorum nefesim daralıyor ellerim titriyor neden olabilir

017-9.-25

Kullanıcı oyu: 4,5

Burçak

Kalbimde ağrı oluyo ve sonrasında carpinti ile nefes darlığı oluyor iki gündür geçmedi ne yapmaliyim?

017-9.-25

Kullanıcı oyu: 4,5

usa14

bıktım bıktım gitmediğim doktor sağlık kuruluşu kalmadı.Mental yorgunluk emekli olacam artık iyi geleceğini sanıyorum
yıllardır çekiyorum

017-9.-25

Kullanıcı oyu: 4,5

Büşra

Yıllardır mide hastalığı yaşayan bir insanım neredeyse kanser boyutunu dahi gördüm en son girdigim endoskopide doktor bütün mide duvarlarının yoğun bir iltihapla kaplı olduğunu ve on iki parmak bağırsağının yaralarla dolu olduğunu söyledi yaklaşık bir yıl önce de mide kanaması geçirdim aynı zamanda kös yetmezliği de var helipak tedavi paketinin ardından diğer ilâçlarım da devam ediyor sürekli bulantım ve siskinligim var nefes almakta güçlük çekiyorum

017-9.-23

Kullanıcı oyu: 4,5

Ahmet

Yeterinceye kadar nefes almiyorum

017-9.-22

Kullanıcı oyu: 4,5

Aysen Sezginler erbasin

Buradan okuyup hepsini hemen yaptım çokta memnunum yalnız bayır yukarda çıkarken nefesimidonduremiyorum onun birşey önerirmişsiniz memnun kalırım teşekkür ederim

017-9.-07

Kullanıcı oyu: 4,5

Zeynep

Bu yıl başladı bende. İlk önce 4-5 ay önce başlamıştı. Bu yıl teoga girdim ve ondan dedi psikiyatristim. Ve rahatlatmak için antidepresan verdi. Her şey iyiydi ama şu son 1 haftaya kadar falan yine başladı ve her gece bunu çekiyorum. Allah kimseye vermesin çok kötü:(

017-8.-29

Kullanıcı oyu: 4,5

Seva

Salam. Bende nefes darligi olumu 8 aydi boyleyim doctolar gezmekden bikdim. N

017-8.-27

Kullanıcı oyu: 4,5

Ncp fzl

Bende 3 yildir nefes darligi oluyor özellile mutsuzken ve geceleri nedenini bilen var mi

017-8.-18

Kullanıcı oyu: 4,5

Aslı

Benim bazen nefes alırken içim çekiliyor ve aldığım nefes bana yetmiyor. Ve içimi sıkıntı basıyor.

017-8.-18

Kullanıcı oyu: 4,5

Demirelşi Dursun

Dirençli tubrkuloz hastasıyım, 2-sene tedavi oldum, Doktorum iyileşdigimi söyledi, ilaçlarımı kesti.
Hama nefesdarlığım geçmedi.
Psikoloji problemimde var ilaç alıyorm.
Diger yandan rengimdede siyahlanma başladı.
Nasıl yardım ede bilirsiniz.

017-8.-10

Kullanıcı oyu: 4,5

Celal

Konuşurken nefesimi daralıyor. Her konuştuğumda oluyor ne yapabilir

017-8.-08

Kullanıcı oyu: 4,5

GK

Bende aglamaya baslayinca birden nefes alamadim tuhaf sesler cikarmaya basladim ve sonra yavas yavas sakinleserek nefes aldim sizce bu nefes darligi mi baska bisey mi?

017-8.-08

Kullanıcı oyu: 4,5

Ayça

Bende var bu hastalık

017-7.-11

Kullanıcı oyu: 4,5

ibrahim yalaman

burnumda sorun olduğundan daha çok ağzımdan nefes alıyorum tansiyon hapı kullanıyoru bçoğu zaman öksürükten uyuyamıyorum çok öksürdüğümde istifra edecek gibi oluyorum çaresi

017-7.-03

Kullanıcı oyu: 4,5

Mehmet AYDIN

Bu yazi gerçekten çok isime yaradi kekemelik tedavisi gormeye basladim. Dogru nefes almadigimi ogrendim insaAllah sayenizde bunu da asacagim

017-6.-10

Kullanıcı oyu: 4,5

Anonym

Bendede belirtileri var sigarayi biraktim yinede gecmek bilmiyor 1 senedir

017-6.-08

Kullanıcı oyu: 4,5

Sabahattin

Allah kimseyi nefes alamamakla imyahan etmesin nefes darligi kadar kötü birsey yok

017-6.-02

Kullanıcı oyu: 4,5

ayse

Benim nefes darligim ve t itremem uyusmam var neyapmaliyim acaba nefes almakta zorlanıyorum

017-5.-20

Kullanıcı oyu: 4,5

İsimsiz

Çok tıkanıyorum ALLAH kimseye böyle bir şey yaşatmasın amin

017-5.-16

Kullanıcı oyu: 4,5

Firdevs buket Talan

Ben 18 yasindayim iki gündür gözümü actigim andan itibaren kesintisiz kalbim sıkışıyor özellikle yuksek sesle konuşacak iken veya gulecek iken yani nefes gerektiren durumlerde şiddetleniyor bunun sebebi ne olabilir

017-5.-16

Kullanıcı oyu: 4,5

İlker

Çok zor bişey allah sabır versin

017-5.-15

Kullanıcı oyu: 4,5

Akın

Ben nefesimi düşünüce panik yapıyorum ve zorla nefes alıyorum bunun doğal bir çözümü varmı?

017-5.-12

Kullanıcı oyu: 4,5

fatiha

Bogazimin sol lobunda noduller var ve nefes darligi yapiyor neden acaba ve tedavisi nedir

017-5.-04

Kullanıcı oyu: 4,5

Erol Şengül

Bazen uyurken nefes alamıyorum 1-2 dakika sürüyor kendimi lavobaya atıyorum ve az su içiyorum kafamı suya sokuyorum kendime biraz geliyorum bu arada boğazım tariş oluyor ve birgün boyunca yemek yiyemiyorum 3-4 gün iştahsızlık ve halsizlik yaşıyorum baş ağrısı ve yutkunmada var şimdiden teşekkürler

017-4.-24

Kullanıcı oyu: 4,5

sena

ben dilimin şiştiğini hissediyorum ama şiş değik

017-4.-24

Kullanıcı oyu: 4,5

İbrahim

Benim sorunumla ilgili cevaplar daha gelmedi slmlr syglr. Butonda yazımı göremedim

017-4.-23

Kullanıcı oyu: 4,5

İbrahim

Ben tşk ederim efendim. Cevaplarınızı merakla beklyrm. Ne zaman cevaplarsınız syglr

017-4.-23

Kullanıcı oyu: 4,5

remzi

Burnundan nefes alamıyorum psikolojik

017-4.-20

Kullanıcı oyu: 4,5

zeynep

3 gündür çekiyorum ams nittim.çok ağır bi hastalık birde tam nedeni belli değil psikolojik mi değil mi doktorlar uğraşmıyor geceyi nasıl.geçiricem bilmiyorum dün gece rezaletti :(

017-4.-14

Kullanıcı oyu: 4,5

sevinc

bende 1 haftadir devam ediyor. pazartesi aksam aniden basladi ne oldugunu anlamadim.surekli derinden nefes alma ihtiyaci duyuyorum alinca da rahatlayacagimi saniyorum ama bir kac saniye suruyor. doktor tamamen psikolojik dedi. iyi tamam anladik da nasil gecer aglayinca rahatliyo insan bi de derdini birileriyle bolusunce.tam tedavisi nedir? yani nefes almayi kontrol etmeyi nasil biraka bilirim?

017-4.-09

Kullanıcı oyu: 4,5

neslihan

3 buçuk hamileyim sürekli öksürüyorum ama &263;ok şaşırtıcı bir şekilde nasıl nefes alıp verdiğini öğrendim bu beni bebeğime biraz daha yaklaştirdı acaba öksürüğüm yada yediğim acı yemekler bebeğime bir zarar verir mi

017-4.-05

Kullanıcı oyu: 4,5

İsmail

Bende zorlanıyom ağlıcam artık yeter ya ağlıyaınca rahatlıyor insan.

017-4.-05

Kullanıcı oyu: 4,5

Ayşe

Yıllardır var bende artık bıktım nası geçiçek bilmiyorum

017-4.-05

Kullanıcı oyu: 4,5

Gokmen

Biktim artik bu illetten ne zaman kurtulucam allahim

017-4.-03

Kullanıcı oyu: 4,5
1 | 2 |

 














Gizlilik İlkeleri | Güvenlik İlkeleri | İletişim | Site Haritası | Yardım Forumları

nefes, Sitede yer alan grafiklerin tüm hakları saklıdır. Kopyalayanlar hakkında yasal işlem yapılacaktır. Sitede yer alan bilgiler sadece bilgilendirme amaçlı olup, kullanımına, uygulanmasına, satın alınmasına, delil gösterilmesine veya tavsiye edilmesine aracılık etmez. Sitemizdeki bilgiler, hiç bir zaman kesin bilgi kaynağı olmayıp, kullanıcılar tarafından eklenmiştir veya yorumlanmıştır. buradaki bilgiler sitemizin asıl görüşlerini içermeyebileceği gibi hiçbir taahhüt ve tavsiye yerine de geçmez.

Kasım - 2017